1221 08.06.2022
SITA itirilmiş (gecikmiş) baqajı axtarmaq üçün nəzərdə tutulmuş World Tracer sistemindən "Aeroflot" və "Rossia" şirkətlərini çıxartdı. Veb saytında əvvəllər qeydiyyatdan keçmiş baqajı tapmağa çalışarkən, birbaşa aviaşirkətlə əlaqə saxlamağı təklif edən xəta mesajı göstərilir.
İndi sərnişinlər nə etməlidir?
Problem ondadır ki, World Tracer praktiki olaraq alternativi olmayan sistemdir, ondan dünyanın 2200 hava limanında 500-dən çox aviaşirkət tərəfindən istifadə olunur. Onsuz, itirilmiş baqajın axtarışı demək olar ki, əl ilə baş verir: aviaşirkətlərin və hava limanlarının işçiləri heç bir avtomatlaşdırma olmadan elektron poçtla yazışırlar. Bu, baqajın özünün aşkarlanması sürətinə təsir göstərmir, lakin emal sürətini bir neçə dəfə artırır.
Əvvəllər Aeroflot sərnişinləri bir qayda olaraq ertəsi gün World Tracer vasitəsilə baqajlarını onlayn izləyə bilirdilər. Üstəlik, səhəri günün sonunda saxlanılan çamadanlar artıq evə gətirilib. Pik mövsümdə, çökmələr zamanı baqaj ən yaxşı halda üç-dörd günə sistemə daxil edilirdi və bəzi hallarda hava limanına çatmaq, işlənməmiş baqaj saxlama yerinə getmək və çamadanınızı özünüz tapmaq daha sürətli idi.
11.01.2023
Türk Hava Yolları Türkiyə vətəndaşlarına viza tətbiq etməy�...
21.09.2022
Özbəkistan prezidenti Şavkat Mirziyoyev müvafiq idarələrə 2023...
29.03.2022
Türk Hava Yolları aviaşirkəti ‘STOPOVER’ - ödə...